IIUM EVENT !!

Salam sejahtera dan Salam penuh barokah .
Entry pd kali ini ialah berbentuk promot . Apakah itu ?
Event ini lah yg menyibukkan diri ini dengan pelbagai penggalian maklumat yg selama ini telah tumpul dan meraung2 mahu diasah kembali , dgn training yang agak kelam kabut dan Confident yg xckup2 lg . Ya Allah ape sudah jadi agaknya dgn diriku ini ?? Mai sini nak cite event ape yg grand sgt tu ha ?





CFS UIAM akan mengadakan DEAN'S CUP DEBATING 2011. ( Malay and Arabic ) . Peserta debat adalah diantara pelajar2 dari semua course iaitu dari Pusat Asasi UIA PJ dan NILAI . Semua dijemput hadir untuk menonton persidangan debat secara langsung . Pelajar2 sekolah dari SBP ,MRSM dan Sekolah Menengah biasa juga turut join untuk menyaksikan pendebat2 UIA ini berhujah . Students luar UIA dan org yg bukan students pun boleh datang untuk menyaksikan grand event ini . So ,apa tunggu lg ? Mari lah sama2 kita semarakkan lg Dean's Cup Debating ini pd :

TARIKH: 22April -25 April 2011 .

  • 22 April : Pendaftaran Pelajar sekolah ( check in ke mahallah)
  • 23 April : ada 3 pusingan debat BM dan ARAB.
  • 24 April : Debat Pusingan ke4 , Debate quarter final and Semi Final
  • 25 April : Pusingan Akhir (final) Arabic debate pukul 8:55 -9:55am. Malay Debate pukul 11:50am - 12:50 pm . AMF HALL . Closing Ceremony .
TEMPAT : PUSAT ASASI UIAM,PJ
- Debat BM : BLock E
-Debat BA : Annex

So, Watch Out for this Great Event !!
 Words to Conquer The World !!

*Kpd semua debaters, Do our best ya !! InsyaAllah , melibatkan diri dalam aktiviti debat ini adalah pilihan yg amat bijak dan berguna sekali untuk membina keyakinan diri dalam berkomunikasi , melatih kita berfikir, Menggali yg terdahulu, Mencari idea2/ ilmu2 baru dan meluahkan komentar2 bernas . Nah,inilah yg remaja yg dicari di zaman kontemporari ini . menjelang 5hari lg sblm hari kejadian , buatlah persediaan secukupnya . Jangan mengalah sebelum berjuang . Semoga Diberkati Allah atas segala usaha kita selama ini. Aamiin .


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman bersalin (tanpa koyakan, luka dan jahitan)

Tips bersalin tanpa koyakan dan luka

Pengalaman bersalin anak pertama (38 Weeks)