Garry


This is Garry..
A special fashion bike from Garrion..
It was fashioned with feminine color which are White and Pink..


Rindu benar kat Garry..
Cuti tiga bulan ni mmg kat garaj Ameenah ,UIA la..

Kringg..Kringg..
Hp BB kalau ada incoming call time tengah charging memang bunyinya macam tu..
Klasik benar..=.='

Ha..nak tahu calling dari siapa?
Nama sister ni Afifah..
Course IRK..
Singaporian girl..
She got my contact number from bicycle tag
Asking me about Garry..
She want to buy Garry if I am no longer using it..

Huh..
Kalau saya jual, sem depan saya nak guna ape..
So, saya tak jual tapi bagi kebenaran dia guna sepanjang short sem ni..
Sambil tu,boleh la dia tolong jagakan sekali..
Basuh,gilap..macam saya buat setiap sem..
Hehe..
Yang paling penting sekali, dia nak belikan kunci basikal baru..
Bagus jugak tu.. :D

Nasib baik ade tinggalkan nama dan contact num kat tag basikal tu..

Tak ada la risau sangat,ada orang jaga dan guna..
Tak ada berkarat je berbulan-bulan tak guna kan..

Garry dah dapat pengasuh baru huhuu..
Moga masih dapat berkhidmat sehebat dulu lagi.. :)

Ops..Garry saya punya dalam foto atas tu,
Bakulnya warna putih..
Bakul pink gelap and cerah tu orang lain punya..
hehe..

Ok,Bye..


Comments

  1. Anonymous9:31 AM

    Ingin bertanya, hidup lagikah Garry?

    ReplyDelete

Post a Comment

Amboi,nak komen ape tu ?

Popular posts from this blog

Pengalaman bersalin (tanpa koyakan, luka dan jahitan)

Tips bersalin tanpa koyakan dan luka

Pengalaman bersalin anak pertama (38 Weeks)